Gäst RoxZ Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 idag så såg jag en human warior i lv7 som hadde till min förvåning ett typ stort moster som hette gardian of (namnet vi säger killer) så det stog gaurdian of killer den va i lv 7 och följde efter honnom han sa till mig att det va ett quest i sothshoe men jag hittade aldrig questet kan någon säga vad det är och hur man kan få tag på den jag bör ju klara questet ifall han klarade det jag e ju 49 paladin retjubjution stavning jaja tacksam för svar... 50 fm till den som hjälper mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag vet inte vad du snakcar om :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 det e typ som ett monster som följer efter och attakerar dom man atakerar och min andra fråga är måste man bli honnored med en stad nnan man blir exelted (stavning9) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Det hade underlättat väldigt mycket om du hade stavat så man fattar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 han menar att personen i fråga hade något speciellt pet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 nej det var en lv 7 warior som jag sa som hadde ett jävligt stort typ gräs monster som va gaurdian till han han sa att det va ett quest + att jag e inte så noob så att jag inte ser skilnad på en warrior och en hunter jag e lv 49 pala... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 nåja, din andra fråga då :) ja man måste bli honored innan exalted Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Säker på att det inte var en warlock? ;P.. Och sen kan det inte varit i southshore eftersom det 'r 20+.. Han ljög nog... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 fast han sa inte att han va i southshore =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 men det va inte ett pet utan det va typ som en livvakt som följde fter hinnom jag unrar ifall det inte kan vara något exalted reward Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 men det va inte ett pet utan det va typ som en livvakt som följde fter hinnom jag unrar ifall det inte kan vara något exalted reward man kan inte bli fryendly,honored,reverded och exhalted med en by/liten stad bara factions te.x stormwind,Ironforge,argent down OSV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Menar du Goblins vakterna?? Dem brukar attackera en om man attackerar någon från en annan fraction. Dem är ju neutrala. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg