Hoppa till innehåll

Gaurdian


Gäst RoxZ

Rekommendera inlägg

idag så såg jag en human warior i lv7 som hadde till min förvåning ett typ stort moster som hette gardian of (namnet vi säger killer) så det stog gaurdian of killer den va i lv 7 och följde efter honnom han sa till mig att det va ett quest i sothshoe men jag hittade aldrig questet kan någon säga vad det är och hur man kan få tag på den jag bör ju klara questet ifall han klarade det jag e ju 49 paladin retjubjution stavning jaja tacksam för svar... 50 fm till den som hjälper mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det e typ som ett monster som följer efter och attakerar dom man atakerar och min andra fråga är måste man bli honnored med en stad nnan man blir exelted (stavning9)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej det var en lv 7 warior som jag sa som hadde ett jävligt stort typ gräs monster som va gaurdian till han han sa att det va ett quest + att jag e inte så noob så att jag inte ser skilnad på en warrior och en hunter jag e lv 49 pala...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det va inte ett pet utan det va typ som en livvakt som följde fter hinnom jag unrar ifall det inte kan vara något exalted reward

 

man kan inte bli fryendly,honored,reverded och exhalted med en by/liten stad bara factions te.x stormwind,Ironforge,argent down OSV

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...