Girafariglove Skrivet 4 November 2006 Rapport Skrivet 4 November 2006 Hur fixar man en bild till sin presentation :unsure: :huh: ?????? Har köpt en bild i affären men hur får man sin bild in på presentationen??????? PS. Vet ej om det redan finns en tråd om detta men jag ids inte leta.DS. Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 4 November 2006 Rapport Skrivet 4 November 2006 Först måste du använda föremålet.. Gå in i affär -> Mina föremål och klicka använd. Därefter är det bara att sätta in en bild som vanligt. Dvs bildens url innanför [ img] och [ /img]. (Utan mellanrum) Citera
Girafariglove Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Skrivet 5 November 2006 Först måste du använda föremålet.. Gå in i affär -> Mina föremål och klicka använd. Därefter är det bara att sätta in en bild som vanligt. Dvs bildens url innanför [ img] och [ /img]. (Utan mellanrum) Men jag har redan köpt en bild. O var ligger "Mina föremål"? Citera
Gäst Elite Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Han skrev ju det. -_- Redigerat 5 November 2006 av Elite Citera
Girafariglove Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Skrivet 5 November 2006 Har nu kollat i mina föremål mappen men jag kan inte se att det ligger en köpt bild där :( så hur gör jag då? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.