Hoppa till innehåll

Personal Sökes....


mashemoto
 Dela

Rekommendera inlägg

tjena jag tänkte försöka gjöra ett spel men jag behöver lite "personal" spelet jag ska gjöra ska vara ett plattform eller RPG spel.

 

Säg vad ni kan hjälpa till med i fall ni vill vara med men jag har inte bestämt vilket program jag ska gjöra det i antingen rpg maker eller game maker

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ska du göra ett rpg så tror jag nog det passar alldeles utmärkt att göra det i RM, det är ju gjort för rpg-spel! Dessutom så kan man faktiskt koda i det och därför göra det precis som man vill, undrar om det är några som gjort andra saker än rpg-spel. (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Storyn kan vara typ att det är en kille som kampar med tält (husvagn går också bra),

sen så går han en bit för att uttforska kampingen sen så möter han en annan kille,

som frågar om han kan hjälpa honom att kolla om det sitter någonting mellan hans tänder men då helt plötsligt så skäkar han gubben upp honom så sen så går man i hans kropp sen så kommer man till baken efter ett rejält äventyr så hoppar man ur och går till sitt tält (husvagn) igen.

 

 

Bara ett förslag

 

PS.Det kan typ bli gjord bävning ibland tex.DS

 

 

//Simonboy :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...