KillZone95 Skrivet 8 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 tror nog de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
habit Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Jag hade själv detta problem. Också att det frös på många andra ställen i spelet. Efter att ha skummat igenom Steams forum så hittade jag -dxlevel 80. Högerklicka på Episode 1 och välj "Propeties". Tryck på "Set launch options..." och skriv -dxlevel 80 i rutan. Koden kommer att använda DirectX 8 itället för 9. Detta lösta alla mina frysproblem och crashar. Jag tror med säkerhet att det kommer funka för dig också! Du behöver inte tacka. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 14 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 ja de är det säkert tack :) lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 man behöver inte alls HL 2 för att spela ep 1!!!!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg