Gäst poja2000 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 vadå såsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 (såsen @ 19/02-2004 09:04:19) sålde mitt när jag köpte mitt ps2, men ps1 är inte dåligt alls, ja har kvar alla spel :) men såsen då? va snackar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Jag tycker att gamla godingar till PS1 är svin roliga att sitta o spala! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 det bästa är ju att det finns så otroligt många spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 det bästa är ju att det finns så otroligt många spel! Ja eller hur! F*n vad roligt det är att sitta o spela gamla godingar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Play station Är Boring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Om du tycker det varför är du inne på ps forumet då? Jag brukar spel FF klassiker ibland.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 ps1 och ps2 är dom kassaste och plastigaste,dyraste "konsollerna"som finns på denna jord, "Gamla godingar"va?vilket menar ni då?FF spelen eller? VÄRSTA FLOPPEN!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 ps1 och ps2 är dom kassaste och plastigaste,dyraste "konsollerna"som finns på denna jord, "Gamla godingar"va?vilket menar ni då?FF spelen eller? VÄRSTA FLOPPEN!! Du har fått allt om bakfoten. Playstation och framförallt FF spelen har båda blivit succe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 inte för att jag har en Ps, men jag gillar Ps. den e bättre än n64, för den har mycket fler spel. men nu säjjer jag itte att jag itte gillar nintendo, för jag gillar både nintendo å Ps. kannibalgäddan: flopp? nehe du, Ps äger för att vara en lite gammal konsoll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 öööö ne ps1 äger inte n64,vadå??bara för att man kan köra brända spel på den eller??de e ju bara tattit! ps1 och ps2 har ett spel som e riktigt bra;MGS,sons of liberty.de e de enda braiga spelet dom har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Ps 1 Smakar BLÄ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg