Skywalker Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 jaså, så du har ätit Playstation? men det var nog godare än xbox va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Lägg ner <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 lägg på <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 ps2 är den äldsta och dyraste konsollen fortfarande på den här konsollgenerationen!kasst,plastigt skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 men nu snackar vi inte om ps2, vi snackar om ps1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Play station Är Boring du kanske tycker det, men det beror väl till hälften på att du inte kan stava det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 ok ps1 är kasst plastit skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Mitt PLaystation är mat till Gammla gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Kannibalgäddan ni behöver kanske inte skriva att det suger. Jag frågade om nån tyckte det var bra inte om nån tyckte att det var skit. Hade jag vart mods hade jag gett er en varning. Plus att gör en bättre maskin själva kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 TONY HAWK 2 är grymt bra till ps1 !!! Älskar det.. kan spela det om och om och om igen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg