Vilken kanal tycker du är bäst?
Kanal 5
Tv6
Tv8
Tv3
Tv4
Tv4Plus
Annat
Nu är det bara vänta på att admin ändrar det här till Omröstning. :D
Vilken kanal tycker du är bäst?
Kanal 5
Tv6
Tv8
Tv3
Tv4
Tv4Plus
Annat
Nu är det bara vänta på att admin ändrar det här till Omröstning. :D
Jag tror nog att det är Kanal 5,pga alla bra komedier :)
Men h*lvete svt2 vart är du?
Oj sorry, jag läste inte att du har pmat till Admin. Men jag tycker tv6 är bäst.
Family Guy <3 Varför visas den inte längre :o?? Det kommer ju bara dubbeldelar av Simpsons som jag redan har sett för 20år sen.
Var tusan är SVT?
Om ni verkligen vill välja svt ta Annan då,inte för att jag har någon aning hur man kan kolla 3 sekunder på svt men
Välj annan och skriv att svt är bäst om ni tycker det
BTT
Tittar inte jätteofta på tv men favoritkanalerna är TV4 och Viasat 3. :)
Tv6 :)
↗ till inläggetööh, välkommen till planeten jorden! :PVar tusan är SVT?
SVT= Svensk television ;)
Själv har jag välldigt svårt att svara på den frågan men tycker Tv6 eller annat. Discovery är ju bra :)
MTV :)
↗ till inläggetHan skrev Var inte vad.Var tusan är SVT?
Förresten heter det Sveriges Television :).
Jag tittar mest på Svt(1&2, bolibompa går ju där ;)), MTV och Discovery Channel.
↗ till inläggetJag tyckte bara det var konstigt att SVT som är bland de största kanalerna inte fanns med. Konstigt. Har aldrig sagt att jag velat rösta på SVT.Om ni verkligen vill välja svt ta Annan då,inte för att jag har någon aning hur man kan kolla 3 sekunder på svt men
Välj annan och skriv att svt är bäst om ni tycker det
BTT
Oops glömde ju Tv3 :)
Asså ska det ej bli ngn omröstning?
SVT 1/2 helt klart. Bästa komediserierna, dokumentärerna, knark/maffia-serierna och kulturprogrammen.
FOX Ftw!
Alternativt CNN eftersom de har ''bosatt'' sig i ställen(t.ex Irak) och filmar nästan alltid live när nåt händer.
Hah! Tv-tittande är för veklingar. TV-apparater är till för att spelas på.
Så kan man också säga xD Me nannars tror jag nog 5:an eftersom jag tycker om CSI.. Dåligt med de långa reklamerna..<_<
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in