💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Krigsfilmen

27 svar · startad

Trådstartare #1

Vilken är den bäst krigsfilm som någonsin gjort enligt er? Själv röstade jag på Enemy At The Gates.

Senast ändrad:

Finns så många bra. Svårt att välja mellan Rädda menige med Brian( :lol: ) och Band of Brothers. Men tog BoB.

Senast ändrad:

Enemy At The Gates såg den på tv4 tror jag

RÄDDA MENIGE RYAN! RÄDDA HONOM FRÅN MARISSA!

Karamellkungen

Enemy At The Gates är lätt den bästa krigsfilmen, så jag röstade på det alternativet. B)

Full metal jacket, någon? -.-

Saving private ryan suger, tyvärr.

Ja precis. Full Metal Jacket. Dessutom är Band Of Brothers en tv-serie. Det får vi visa hänsyn till.

Trådstartare #8

Visst är BoB ifrån början en tv-serie men det finns att köpa som film såp jag tog med det iallafall. Annars hade det antagligen blivit en massa tjat om att det borde finnas som alternativ.

Apocalypse Redux är helt klart bäst, SPR kommer in som god tvåa.

Enemy At The Gates är den enda jag sett men den var väldigt bra

band of brothers :)

tog den Tunna Röda Linjen.

förstår inte hur ni kan tycka Enemy At The Gates är bra, så j*vlar overklig är den.

Baron

Band of brothers... vad annars.

Jag tog Enemy At The Gates men jag gillar Saving Private Ryan ochså av de där alternativen. Men den bästa måste nog ändå vara Full Metal Jacket.

Trådstartare #15
↗ till inlägget

tog den Tunna Röda Linjen.

förstår inte hur ni kan tycka Enemy At The Gates är bra, så j*vlar overklig är den.

Overklig, hur kan du tycka det egentligen? Den är ju baserad på verkliga händelser, jag tycker att den är jätte realistisk.

Saving Private Ryan och We Were Soldiers är mina favorit krigsfilmer, röstade på We Were Soldiers

Har sett de flesta men kommer ej ihåg dem,men Saving Private Ryan har jag hemma så jag tog den.

6 Nov 2006

Enemy at the Gates. Helt klart! Sett den allt för många gånger nu :)

Moderator Moderator

Både Enemy at the Gates och Windtalkers är bland mina favorit krigsfilmer. Men jag röstade tillslut på Enemy at the gates.

Gillar inte såna här fimer egentligen men jag såg Enemy At The Gates på Tv4.

Så jag la min röst på den.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in