ale92 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 tjena jag är 55cbt och är lite noob men vad ska jag har för armor när jag vill pk (jag har typ 30k hela tiden) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 om du har 30k så ta och köp dig en green dragon hide body och en rune scimmy och lobs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 om du har 30k så ta och köp dig en green dragon hide body och en rune scimmy och lobs då behöver han mer än 30k ;) rune skimmy = 25k 27 Lobsters = ca 8k green dragon hide body = typ 7-9k kanske :P totalt= 40k typ annars kan du ju köpa rune skimmy och typ black full? rune skimmy= 25k black full= 5k?!? och fiska dina lobsters själv om du kan.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 om du har 30k så ta och köp dig en green dragon hide body och en rune scimmy och lobs Jag ger MAX 22k för en rune scimmy! -.-' lobs fiskar man ju själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) ok tack för tipsen men vad är bättre armor, green dragon hide body eller full balck? (jag kan fiska lobbys) Redigerat 5 November 2006 av ale92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 ok tack för tipsen men vad är bättre armor, green dragon hide body eller full balck? (jag kan fiska lobbys) full black Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 jag brukar då ha: full green d hide,rune scim och rune full helm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 det är bra att bara ha halv dåligasaker där ifall man skulle dö och mat förstås Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Man ska ha saker man är beredd på att förlora. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 ja det var det jag menade med "halvdåliga saker" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Ta ett rune sword (8k) Det critar ofta och är inte så sugigt och köp mithil med d hide body och str ammy och några lobbs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg