unix Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Rune scimm. Full black. Str ammy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 har du tänkt vad som händer om man dör av en bågskytt eller trollkarl rsmaster? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 HAHAHAHHA lol jag brukar förlora (om jag dör) Över 1 mille LOOOL man dör inte så lätt bara om man är nub Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 om man inte har mat kan man dö rätt lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Vågar man chansa får man oftast inga bra grejer. Vågar man inte dör man oftast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 (redigerat) LOL jag ska på lite pking i Varrock.... Över 220k items... Har dött tusentals gånger med samma saker men jag bryr mig inte jag jobbar mig upp igen Redigerat 30 Augusti 2007 av Oracle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 tjena jag är 55cbt och är lite noob men vad ska jag har för armor när jag vill pk (jag har typ 30k hela tiden)är du seriös? ingen kan bestämma vilken armour du ska ha det är ditt eget val ta nån armour som du är beredd att förlora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 LOL jag ska på lite pking i Varrock.... Över 220k items... Har dött tusentals gånger med samma saker men jag bryr mig inte jag jobbar mig upp igen Är det inte lite smartare att ta full rune och sen full d hide i inventory ifall en mage kommer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Wow en mage? Slår 22 med scimmy den har ingen chans men + har mage prayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Nånsin hört talat om bind och safe spots? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 LOL Bind är bara 5 sec LoL Jag skrattar åt eran okunighet om pking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Jag skrattar åt hur dum du är, man kan använde den mer än en gång -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg