robban5 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 HEJ! jag undrar en sak. om jag ska nergradera min PSP till 1.50 . går den typ sönder då? eller händer det nåt annat? VILL VETA DET INNAN JAG SKA NERGRADERA DET! M.V.H ROBIN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Går ju inte och nergradera den från 1.50, det finns en spärr. Och att knäcka spärren är svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Vad har du för firmwire version? Det finns inte nergraderare för alla versioner ännu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robban5 Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 JAG HAR 2.80 ,GÅR DET NERGRADERA så den inte går sönder?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Inte ännu tyvärr.. Låt bli att uppdatera mer och vänta tills det kommer en downgrader till 2.8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robban5 Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 hmm okej,vet du när den kommer ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 HEJ! jag undrar en sak. om jag ska nergradera min PSP till 1.50 . går den typ sönder då? eller händer det nåt annat? VILL VETA DET INNAN JAG SKA NERGRADERA DET! M.V.H ROBIN om den skulle gå sönder när man nergraderar så skulle ju ingen gör de ?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robban5 Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 okej, undrade bara om den gick sönder för jag har nyss köpt den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Klart det kan gå sönder om du inte vet vad du gör. Vet du vad du gör e det inga problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Det har kommit en Eloder och en Xloder till 2.80 men den klarar tyvär inte alla homebrew! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 soft men palla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robban5 Skrivet 18 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 OKEJ. funkar det att lägga in spel då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg