Gäst PoisoN Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Kolla om grafikkortet har en fläkt(6200:an) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Nix, det har det inte. Tror du det är det som är felet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Det kan vara så att den överhettas, och då krashar allting. Jag har själv ett fel, allt är fukkat på 3d objekt i vissa spel, och jag har ingen fläkt. Så ja, jag tror det kan vara överhettning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Men det nya grafikkortet har en fläkt. Tror du det kommer att bli bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Det kan hända, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.