Gäst Sandkaka Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Det går, men det går inte att aktivera som standard , tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 A det borde det http://antonj3000.cabspace.com/xD.GIF (Notera dålig smiley gjord i paint på en halv minut ) Det där var en riktigt snygg smiley, den tycker jag att vi borde använda. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Kanske lite dålig :o tillockmed jag kan göra en snyggare i paint :P Men det finns för många smilies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 A det borde det http://antonj3000.cabspace.com/xD.GIF (Notera dålig smiley gjord i paint på en halv minut ) Orka använda sådana stora bilder, finns en regel som säger att man inte får posta onödigt stora bilder, utan att man i stället ska länka till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 " :student: " (student) är lite onödig men vi behöver en XD smile! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Finns redan tillräckligt med smilies. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag gillar smileysarna alldra helst XD, fast det är bara jobbigt när någon över använder smileysarna i ett inlägg eller meddelande blir det för många så blir det bara jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 tycker det finns förlite smilisar ^^, borde typ finnas (xD="xd") å så en liknande smilie, osv :) säg gärna fler förslag å om ni absolut hatar detta inlägg så bomba GB:n i stället :) Det räcker ju gott & väl med dom som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag tycker de borde byta ut smilisar som vi inte andvänder och sätter dit lite nya som xD, :\ >:( och en :K (stolt). De som ska bort är t.ex :medieval: :ph34r: :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 :gitarr: :kung: är väl heller inte så nödvändiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) Smiliesarna som fuska.se använder tycker jag håller hög standard om man jämför med andra sidor. Dock tycker jag de som är för stora, till exempel :bah: borde tas bort och ge plats för bland annat som sagt xD och :S. Redigerat 7 November 2006 av Champion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Smiliesarna som fuska.se använder tycker jag håller hög standard om man jämför med andra sidor. Dock tycker jag de som är för stora, till exempel :bah: borde tas bort och ge plats för bland annat som sagt xD och :S. Ja det håller jag med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.