mariodog Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 hej är det någon som spelar bf2142 online? isånafall, vad heter ni, och är ni ute och spelar ofta? jag heter simon214267 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 jag lirar; har några soldater men lirar mest på: javlafettkaka sägt vad ni vill om namnet, jag gillar det inte heller, men det finns en anledning ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 vilken rank har du? jag är snart underkorpal(började igår) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 (redigerat) Kör inte ofta på Bf 2142. Kör mest på vanliga Bf2. Heter Santa_Claus_Driver på vanliga. Heter Master_Adi på Bf 2142. Redigerat 8 November 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 (redigerat) som ni kan läsa i tidigare tråd hade jag problem med min första gubbe ( som är korporal guld) o min nuvarande är snart fältjunkare silver Redigerat 8 November 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Många som spelar det fast det är så nytt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.