Zaff Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Vet någon var man kan ladda ner WoW Patches?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Vet någon var man kan ladda ner WoW Patches?? lol, för mig så kommer patcherna (om det kommit nya) när jag loggar in på mitt account. Då , så laddaspactherna ner auto typ. Annars laddar du ner dom på på wows sida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Ja precis. Tror inte att du kan ladda ner patcher nån annanstans :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Ja precis. Tror inte att du kan ladda ner patcher nån annanstans :P Nope, så fall typ på ngn olaglig serial sida :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors där brukar guilden ofta tanka patchar innan dom lägger upp dom gå guildens egna server så vi kan tanka därifrån istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg