Hackr Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Har en Troll Priest på lvl 10 och jag skulle vilja veta talents som är bra att satsa på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Shadow trädet är väldigt effektivt för att levla, men när du når 60 föreslår jag Holy/Disc. : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Holy= Instance priest Shadow=Farming priest Discipline= Farm och instance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kimzky Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Specca upp shadow-trädet till max, sedan drar du dicipline resten. Jäkligt användbart för fast-levling. Men i 60 ska du självklart specca om till holy/disc. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 ok. Tackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 (redigerat) Har en Troll Priest på lvl 10 och jag skulle vilja veta talents som är bra att satsa på. shadow till 60 då byter du till holy för att kuna heala i raids och instances etc. raids=20/40 man instances om du inte viste det;P Redigerat 15 November 2006 av vafan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Raids är när man är mer än 5styck i gruppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Själv har jag en lvl 21 priest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg