Kevve Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Jo, jag är vid Agrabah och jag möter jafar för sista gången i världen men jag klarar honom inte? Anden attackerar mig hela tiden så att jag inte hinner attackera honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Är det 1:an eller 2:an du snackar om? (Agrabah finns nämligen med på båda) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 jag antar att han snackar om 1:an.. ot: asså anden är inte svår att undvika.. spring bara mot jafar hela tiden och slå på honom.. se till att ha många healing items om det e svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 När man strider mot Jaffar som ande ska man slå på hans lampa som Jago flyger omkring med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg