Xynthiar Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 (redigerat) Här är namnen på Tier 4! Jag kommer att uppdatera mer senare änsålänge är det iallafall: Hunter: Demon Stalker Paladin: Shattrath Warrior: Warbringer Rogue: Netherblade Druid: Malorne Priest: Incarnate Mage: Scryer Warlock: Voidheart Shaman: Cyclone Redigerat 11 November 2006 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Här är namnen på Tier 4! Jag kommer att uppdatera mer senare änsålänge är det iallafall: Hunter: Demon Stalker Paladin: Shattrath fula demon stalker borde vara warlock och shattrath till pally??? låter mer som något warrior set Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Är Warlocks stalkers typ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Här är namnen på Tier 4! Jag kommer att uppdatera mer senare änsålänge är det iallafall: Hunter: Demon Stalker Paladin: Shattrath Dom sätten är över coola :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Warrior uppdaterat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Kan man få källan? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Det vill jag också veta! PS det finns en film om detta också där visar dom alla sätten :=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) Här är en screenie från vårt guildforum. Ingen höjdare direkt, men det är trots allt från 5man instancerna (på Hard mode då alltså). : ) [EDIT] Urk, BMP fil... : / Demonstalker.bmp Redigerat 9 November 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Ännu mera klasser nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Här är namnen på Tier 4! Jag kommer att uppdatera mer senare änsålänge är det iallafall: Hunter: Demon Stalker Paladin: Shattrath Warrior: Warbringer Rogue: Netherblade Druid: Malorne Priest: Incarnate Mage: Scryer Är det meningen att man ska trycka på dom så kommer man till en bild där man ser dom? ^^ För mej går det isf inte att trycka :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 nej tyvärr =( om någon har bilder på setten så fixa gärna det så lägger jag till det =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Skulle vilja tillägga att Warlock settet heter Voidheart och Shaman settet heter Cyclone. :Q Källa: worldofraids. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg