yoZhi Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 här e filmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 http://vladinator.freepgs.com/tier4/ stats och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 tror jag har alla klasser nu =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Här är en screenie från vårt guildforum. Ingen höjdare direkt, men det är trots allt från 5man instancerna (på Hard mode då alltså). : ) [EDIT] Urk, BMP fil... : / What the? Hur ska man kunna använda lvl 70 saker när man bara kan bli lvl 60 O.O? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 I expansionen kan man bli level 70 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 13 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 ja, och om något kan fixa bilder på t4 setten och ladda up de på imageshack eller ännu hellre på photobucket så skulle det gå bra, jag kan ju lixom inte ta bilder direkt från hemsidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Här är en screenie från vårt guildforum. Ingen höjdare direkt, men det är trots allt från 5man instancerna (på Hard mode då alltså). : ) [EDIT] Urk, BMP fil... : / Dom är riktigt coola! (Tur att man e hunter) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 14 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 jag gillade rogues =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Demon Stalker!!!! HERE I COME! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg