limmo Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 varför står det #1 nykopling under min bild på några andra står det mini fuskare och några elite gamers och några har nykopling.Hur ska jag göra för att få som dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Help&CODE=01&HID=25 Där är fuska.se's ranker. Ju mer inlägg du skriver ju mer får du i rank... Och med det menas inte att du ska bomba in med inlägg.... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 sluta jag e facktist inte så gammal i fuska.se men tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Du kan också få rank för fusk, recensioner och nyheter. Du kan också få rank för fusk, recensioner och nyheter. Ett fusk - 1 FuskaRank En recension: 0.7 FuskaRank En nyhet - 1 FuskaRank :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 varför står det #1 nykopling under min bild på några andra står det mini fuskare och några elite gamers och några har nykopling.Hur ska jag göra för att få som dom andra annars stavas det nykomling :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Du kan också få rank för fusk, recensioner och nyheter. Du kan också få rank för fusk, recensioner och nyheter. Ett fusk - 1 FuskaRank En recension: 0.7 FuskaRank En nyhet - 1 FuskaRank :) o_O Det visste inte jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 9 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Du kan också få rank för fusk, recensioner och nyheter. Du kan också få rank för fusk, recensioner och nyheter. Ett fusk - 1 FuskaRank En recension: 0.7 FuskaRank En nyhet - 1 FuskaRank :) shysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.