Hoppa till innehåll

Jag Skadar Mig Själv


Chainsawkitten
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag är kär i en tjej i klassen. Jag har använt en vass glasbit för att skriva hennes namn på min vänsterarm. Stort! Det gjorde ont i flera timmar efteråt... men det var ju i o för sig meningen med det hela. Jag var nämligen orolig för att vi skulle hamna i olika grupper vid gruppbytet efter höstlovet. Det var jobbigast när det började blöda. Sedan när jag kom till skolan och såg att vi var i olika grupper, som jag bara kännt på mig hela lovet att det skulle bli. Gissa vad jag gjorde när jag kom hem?? Tog en skruvmejsel, använde metallen för att slå samma finger på vänsterhanden gång på gång så hårt jag kunde i 25 minuter(sedan fick jag kramp i högerarmen som jag slog med). Efteråt var stället jag slått på, huden helt röd, blod och senare svällde det upp och blev en stor blåsa där. Jag slog även så att det blev blåmärken på handen. Jag är orolig eftersom jag märkt att min vänsterhand(den jag misshandlar) är kallare än min högerhand, dag efter dag. Särskilt efter att jag misshandlat den och att jag får röda prickar över handen då jag slagit mig. Varför är vänsterhanden kallare och varför de röda prickarna???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

De röda prickarna låter som en allergisk reaktion på någonting. Skulle mycket väl kunna vara bakterier eller smuts som kommer in i såren som din kropp reagerar på.

 

Googlade runt lite och hittade inget som passade exakt på din beskrivning. Det närmsta jag kom var någon som hade köldarllergi och fick röda prickar av kyla.

 

Länktips för hjälp mot att du skadar dig själv: http://www.rodasidorna.se/

Redigerat av Sandkaka
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att kontakta en psykolog är ju det bästa du kan göra, eller en ungdomsmotagning om du nu vill få ett slut på allt.

Frågan är ju om jag verkligen vill få ett slut på allt. Om jag tycker det är värt besväret.. Så illa är det inte. Jag har fortfarande ett liv och ägnar mig åt sånt jag tycker om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Jag är kär i en tjej i klassen. Jag har använt en vass glasbit för att skriva hennes namn på min vänsterarm. Stort! Det gjorde ont i flera timmar efteråt... men det var ju i o för sig meningen med det hela. Jag var nämligen orolig för att vi skulle hamna i olika grupper vid gruppbytet efter höstlovet. Det var jobbigast när det började blöda. Sedan när jag kom till skolan och såg att vi var i olika grupper, som jag bara kännt på mig hela lovet att det skulle bli. Gissa vad jag gjorde när jag kom hem?? Tog en skruvmejsel, använde metallen för att slå samma finger på vänsterhanden gång på gång så hårt jag kunde i 25 minuter(sedan fick jag kramp i högerarmen som jag slog med). Efteråt var stället jag slått på, huden helt röd, blod och senare svällde det upp och blev en stor blåsa där. Jag slog även så att det blev blåmärken på handen. Jag är orolig eftersom jag märkt att min vänsterhand(den jag misshandlar) är kallare än min högerhand, dag efter dag. Särskilt efter att jag misshandlat den och att jag får röda prickar över handen då jag slagit mig. Varför är vänsterhanden kallare och varför de röda prickarna???

 

 

du har problem, seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...