Gäst Jagkallassampa Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) Ja hur kan man ha minus fm jag har det inte men jag har sett en som fått, Hur kan man få det Fina moddarna radera tråden om ni vill <_< edit: en till sak Registrerad: 06/10-2003 Medlemsnummer: 20 läste jag en person (samma som jag såg minus fm) den det är får ni gissa ut själva men mascarpone blev medlemm i 2001 talet jue? men han är från 2003 och den 20 medlemmen ?? Redigerat 9 November 2006 av Jagkallassampa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 läste att man kunde sno fm från folk för ut, typ om man misslyckades förlorade man fm :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) Jag har hört att folks användare blivit hackade av andra så att de förlorat FM, däremot vet jag inte hur "hackarna" gör för att ta bort FM. Redigerat 9 November 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Japp helt rätt Inkaindianen. Och om man snodde tappade man dubbelt med det man försökte sno. Kan erkänna att jag snodde 100 poäng som det hette då av Admin :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) Japp helt rätt Inkaindianen. Och om man snodde tappade man dubbelt med det man försökte sno. Kan erkänna att jag snodde 100 poäng som det hette då av Admin :P busted: jag blev medlemm: 09/08-2006 du blev medlemm(reXXirT) : 27/10-2006 Altså när jag var medlemm fanns det inte , men det kan ju finnas men rexxirt kan inte ha gjort det! Redigerat 9 November 2006 av Jagkallassampa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 innse det fanns en sak som man kunde sno fm med! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 LÄS ALLT!! DU LÄSTE VÄLL INTE DETTA: Altså när jag var medlemm fanns det inte , men det kan ju finnas men rexxirt kan inte ha gjort det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Det kan ju vara så också att du har tex glömt att betala nån och då kan Moderaterna dra fm från dig för att du inte gjorde det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Ja hur kan man ha minus fm jag har det inte men jag har sett en som fått, Hur kan man få det Fina moddarna radera tråden om ni vill <_< edit: en till sak Registrerad: 06/10-2003 Medlemsnummer: 20 läste jag en person (samma som jag såg minus fm) den det är får ni gissa ut själva men mascarpone blev medlemm i 2001 talet jue? men han är från 2003 och den 20 medlemmen ?? Vafan snackar du om? :huh: Jag blev medlem i början av 2005 ;) Sen var jag medlem på fuskarna.nu fast där frågade jag bara om ett spel -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Japp helt rätt Inkaindianen. Och om man snodde tappade man dubbelt med det man försökte sno. Kan erkänna att jag snodde 100 poäng som det hette då av Admin :P Jag har vart medlem förr fattar du väl... : :meddum: Var medlem för 5 år sen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Japp helt rätt Inkaindianen. Och om man snodde tappade man dubbelt med det man försökte sno. Kan erkänna att jag snodde 100 poäng som det hette då av Admin :P det är imot reglerna att ha 2 användare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Ja och? Kan man inte vara medlem då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg