Gäst Jagkallassampa Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 okok vad hette du förr på fuskarna då? men en 6 åring kan KNAPPAST STAVA!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) Jag hette typ Mew nån pokemon jag gillade då. Och en 6åring kan väl visst stava... Har haft 10 stavfel ungefär under hela min skolgång hittills.. Och nej jag ljuger inte jag lovar.. Men du är ju 20 år och jag stavar bättre än dej så jag vill inte veta hur du stavade då du var 6 år.. EDIT:Glömde ett litet J ^^ Redigerat 9 November 2006 av reXXirT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) Jagkallassampa svara på min fråga. Redigerat 9 November 2006 av MascarPone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Ja hur kan man ha minus fm jag har det inte men jag har sett en som fått, Hur kan man få det Fina moddarna radera tråden om ni vill <_< edit: en till sak Registrerad: 06/10-2003 Medlemsnummer: 20 läste jag en person (samma som jag såg minus fm) den det är får ni gissa ut själva men mascarpone blev medlemm i 2001 talet jue? men han är från 2003 och den 20 medlemmen ?? ojski då var den en annan som varit medlemm sen 2001.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 RexxirT "Wrong" fuska.se har inte funnits 5 år, så där gjorde du en tabbe samt att du var medlem 2004 förut och såvitt jag vet så är det 2-3 år sedan beroende på om du reggade dig i början eller slutet av året. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Men jag snackar om fuskarna.. det gamla fuska.se som sen blev till fuska.se.. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jag var medlem där och jag kommer inte ihåg dig :huh: Aja nu lämnar jag innan det går off topic allt för mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 RexxirT "Wrong" fuska.se har inte funnits 5 år, så där gjorde du en tabbe samt att du var medlem 2004 förut och såvitt jag vet så är det 2-3 år sedan beroende på om du reggade dig i början eller slutet av året. jag hoppas en viss mascarpone tänker som jag: Busted (att han varit medlemm i fuskarna.se) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 LÄS ALLT!! DU LÄSTE VÄLL INTE DETTA: Altså när jag var medlemm fanns det inte , men det kan ju finnas men rexxirt kan inte ha gjort det! "Altså när jag var medlemm fanns det inte , men det kan ju finnas men rexxirt kan inte ha gjort det!" du skrev "men den kan ju finnas" jag svarade bara med "innse det fanns en sak som man kunde sno fm med! " läs dina egna inlägg är ett förslag från mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Det hette inte ens fuskarna.se Fuskarna.nu du vet f*n inte ett skit om den!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Herregud nu börjar folk bli lite överhestiga. Aja jag kan intyga att man kunde sno FM förut, försökte sno från Suna :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) nä för att jag har bara varit medlemm i fuska.se! det tror jag också att man kunde sno men inte att rexxirt var medlemm då .. Redigerat 9 November 2006 av Jagkallassampa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg