Gäst Sandkaka Skrivet 9 November 2006 Rapport Skrivet 9 November 2006 Hej! Ska ha en muntlig redovisning på minst 2 min och kladdade ihop lite grand om Spanien. Någon som har lust att hjälpa till med att rätta fel? Skit i stavningen eftersom det här är en muntlig redovisning, det gjorde jag. Grammatikfel är det jag behöver hitta. "Espana es un paíz grande. Está en sur-oeste de europa. Espana es una monarqia parlamentaria. El rey se llama Juan Carlos uno. En Espana vive cuarenta y cuatro millones de habitantes. La moneda es euro, un euro es aproximadamente siete coronas. Espanas dominio internet es punto e s. En espana hay mucho sol y calor. En las Islas Canarias hay sol y calor todo el año. Hay montanas, rios y muchas costas. El turismo es muy importante de Espana. Cada año unos 55 millones de turistos visitan españa. Las Islas Canarias es unas islas oeste de africa. Las islas canarias son siete islas grandes y seis islas pequenas. Los nombres de las islas grandes es Tenerife [PEK], Gran Canaria [PEK], La Palma [PEK], Lanzarote [PEK], La Gomera [PEK], Fuertoventura [PEK] y El Hierro [PEK]. Hay mucho turistos suecos en las islas grandes." Redovisningen är imorgon, fredag. Citera
Darkness Skrivet 9 November 2006 Rapport Skrivet 9 November 2006 Förstod lite vad du sa men inte mycket så jag kanske inte är så mycket till hjälp :( Citera
Gäst Szellerie Skrivet 10 November 2006 Rapport Skrivet 10 November 2006 Spamma inte då då! (Ja jag vet att detta inlägg nog också räknas som spam ^_^ Citera
Zimens Skrivet 10 November 2006 Rapport Skrivet 10 November 2006 synd att jag inte förstod vad du sa. =/ ända jag kan tipsa om är www.freetranslation.com det kanske kan hjälpa dig. Citera
Findus Skrivet 10 November 2006 Rapport Skrivet 10 November 2006 Hej! Ska ha en muntlig redovisning på minst 2 min och kladdade ihop lite grand om Spanien. Någon som har lust att hjälpa till med att rätta fel? Skit i stavningen eftersom det här är en muntlig redovisning, det gjorde jag. Grammatikfel är det jag behöver hitta. "Espana es un paíz grande. Está en sur-oeste de europa. Espana es una monarqia parlamentaria. El rey se llama Juan Carlos uno. En Espana vive cuarenta y cuatro millones de habitantes. La moneda es euro, un euro es aproximadamente siete coronas. Espanas dominio internet es punto e s. En espana hay mucho sol y calor. En las Islas Canarias hay sol y calor todo el año. Hay montanas, rios y muchas costas. El turismo es muy importante de Espana. Cada año unos 55 millones de turistos visitan espaa. Las Islas Canarias es unas islas oeste de africa. Las islas canarias son siete islas grandes y seis islas pequenas. Los nombres de las islas grandes es Tenerife [PEK], Gran Canaria [PEK], La Palma [PEK], Lanzarote [PEK], La Gomera [PEK], Fuertoventura [PEK] y El Hierro [PEK]. Hay mucho turistos suecos en las islas grandes." Redovisningen är imorgon, fredag. "montanas" stavas montañas OSÄKER , men jag fick IG på spanskan så lyssna int epå mig :P Citera
Brawler Skrivet 11 November 2006 Rapport Skrivet 11 November 2006 Jag tycker det ser bra ut,fattar det mesta. Fick VG+ på spanska prov igår w00t! :student: Citera
Outsider Skrivet 11 November 2006 Rapport Skrivet 11 November 2006 Hej! Ska ha en muntlig redovisning på minst 2 min och kladdade ihop lite grand om Spanien. Någon som har lust att hjälpa till med att rätta fel? Skit i stavningen eftersom det här är en muntlig redovisning, det gjorde jag. Grammatikfel är det jag behöver hitta. "Espana es un paíz grande. Está en sur-oeste de europa. Espana es una monarqia parlamentaria. El rey se llama Juan Carlos uno. En Espana vive cuarenta y cuatro millones de habitantes. La moneda es euro, un euro es aproximadamente siete coronas. Espanas dominio internet es punto e s. En espana hay mucho sol y calor. En las Islas Canarias hay sol y calor todo el año. Hay montanas, rios y muchas costas. El turismo es muy importante de Espana. Cada año unos 55 millones de turistos visitan espaa. Las Islas Canarias es unas islas oeste de africa. Las islas canarias son siete islas grandes y seis islas pequenas. Los nombres de las islas grandes es Tenerife [PEK], Gran Canaria [PEK], La Palma [PEK], Lanzarote [PEK], La Gomera [PEK], Fuertoventura [PEK] y El Hierro [PEK]. Hay mucho turistos suecos en las islas grandes." Redovisningen är imorgon, fredag. Förutom det som ovanstående person sade så är det nog perfekt Se till att inte prata för fort bara ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.