Gäst QuikSilver Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 jag har lvl 27 (horde), och jag vill komma upp till 30 rätt snabbt nu.. Vet ni ngt bra ställe jag kan grinda på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Hmm, är inte horde men jag tror att Hillsbrad Foothills skulle passa bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Var ? Jag har varit vid tarren mill, men där är alla gubbar typ lvl 23 så jag får ingen bra xp där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Ashenvale eller Stonetalon Mountain? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 (redigerat) jag testar där då.. EDIT: Ligger det i hillsbrad foothills? Redigerat 11 November 2006 av QuikSilver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 (redigerat) inte stonetalon, ashenvale kanske, annars kan du dra till thousand needles. Men du kan också göra razorfen kraul. PS. Nej, stonetalon och ashenvale ligger inte i hillsbrad Redigerat 11 November 2006 av yoZhi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Vart ligger dom då? Jag har försökt questat i thousand needles men de e jobbiga quests. Razorfen Kraul är vell för 29? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 ok så här är det att grinda är det SÄMSTA sättet att skaffa exp skulle nog göra quest i thousand needels om jag var du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 jag har lvl 27 (horde), och jag vill komma upp till 30 rätt snabbt nu.. Vet ni ngt bra ställe jag kan grinda på? Thousand Needles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 pröva Mud Gnolls i hillsbrad foothills. dom är skitbra att grinda mot 26-30 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Ifall du vet var Jetisarna i hillsbrad är nånstans kan du grinad på dom om du klarar lv 30 mobs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Är lvl 32 nu, någon som har något tips på vart jag kan questa/grinda?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg