Laithean Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 HMPF! Har faktiskt läst det på samma ställe där jag har läst att det nya Zelda spelet till GC kommer ju ut nästa år. Men det är väll många som vet det men jag har läst attd et kommer Gamecube 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Måste alla tro på allt alla säger! inse det finns inte än! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 den blir nog bra! Shanks: varför har du tagit bort din fina avtar? du heter ju inte DN angel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 (-=jedi knight=- @ 08/03-2004 19:40:08) game cub är dåligt varför då? :huh: :angry: du kan inte stava till GAME CUBE hahaha game cube är ju bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 hehe ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Det är helt enkel bara en billig fake.. Eller en rutten prototyp, den där suger ju.. det är en mini-nexus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Knappast, du tänker på Ps3, som dom i alla fall jobbar på.. Nintendo har u inte jobbat på uppföljaren vad jag vet.. Jag har iaf läst om att det ska komma en ny konsoll från nintendo... Och att den kommer att heta nintendo revolution.... Också har jag läst om super mario 128.... Som inte heter det längre.... För nu heter det istället super mario revolution... Så jag tror iaf att det kommer en ny konsoll från nintendo nästa år... Och att det nya super mario kommer med i realesen..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 uppföljare av gamecube??? vet ej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Vem vet? Chansar på att du läst lite fel, eller att tidningen ljög.. ;) http://cube.ign.com/articles/522/522559p1.html Här står det iaf om nintendo revolution.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg