kan ruby Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 hur kommer man till det här planet som man ska grinda på det som finns på banan airport Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 (redigerat) Man hoppar rakt upp på ett av dom där smala hoppen med en stång emellan och håller in grindkanppen. grinda på planet tills du gör gapet "plane bash". hoppa av och landa säkert så klarar du goalet. Förlåt det var thps3 till ps1 som jag förklarade :huh: och nu vill jag ta bort inlägget. Hur gör man? Redigerat 15 Februari 2004 av ouagadougo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kan ruby Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 gjörom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bbl Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 vet ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 jag vet inte heller e ny här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg