Leenus Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 WoW är/kommer alltid att vara det bästa MMORPG... köp det du verkligen behöver!! (dvs WoW) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 jag tycker du ska köpa garrys mod 9 elr 10:an 10:an kostar 80kr bara en gång sen har man det för evigt det äger men man behöver half life2 deathmatch och (steam). ifall du köper wow kan du få ett account av mig jag har ett par styckna med lvl60 gubbar o.s.v jag kan betala 8månader åt dig :cool: kanske tror att jag mutar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 World Of Warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Alien VS Predrator 2 går att få för 59 :-!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snickon Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Lätt JAWS Unleashed då man är en haj som slutar fiskar och människor :D :lol: :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Cs tycker jag:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag tänker inte köpa WoW pga av att jag ej har lust och betala i månaden då mina föräldrar ej vill :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 EverQuest 2 kostar i månaden men det är as bra. Grafiken och spelkänslan är otroligt skön finns inget online spel som kan jämföras! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.