freddan007 Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 När jag ska starta mulle meck bygger båtar på min dator (XP home) så står det "you need at least free 3MB viritual memory" fast min dator har 1024MB i ram. Hur ska jag göra?? Hjälp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 eh installera om eller så kan du ha en worm som min kompis hade den *slukar* minnet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 genväg av mulle meck högerklicka ->egenskaper>kompiatlbet nåt kör i kompblabla läge windows 98 elr nåt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Måste man inte spela spelet i typ 256 färger eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 mulle meck goes aeg så är det bara :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
freddan007 Skrivet 15 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Det är ingen worm för allting funkar som det ska utom mulle meck jag har gjort det där 98 läget med 256 färger men det funkade inte heller så jag ska nu prova att instalera im det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 pröva att ställa om datan till 256 färger :cool: :gitarr: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
freddan007 Skrivet 15 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 pröva att ställa om datan till 256 färger :cool: :gitarr: :evil: Det går inte på XP home(inte för mig iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.