Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Ni vet taggarna då man t.ex använder fet eller kursiv text, man ska ju bara behöva klicka så kommer taggen där man har "skrivmarkören". Men nu ska man skriva in det man vill ha i t.ex Fet text :o Märkte detta första gången för typ 5 minuter sen var ej såhär för nån timma sen... (Vet jag förklarar dåligt..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 (redigerat) Detta råkar vara FM-forumet för övrigt... Btw, du måste markera texten du vill ha speciell stil på. "Taggen" lägger sig så långt fram i texten den bara kan. Är det farligt att markera taggen och dra den till stället du vill ha den? Minsta kostnad för en tjänst - 100 FM. ;) EDIT! Detta är inte som andra forum, förlåt mig. ;) Men för mig fungerar det alldeles utmärkt med det du sa... Redigerat 13 November 2006 av Forsman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Oj sorry fel forum ^^ trodde jag var i Fuska.se... Men alltså kan inte Admin informera om dom byter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 De har inte ändrat nåt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 De har de väl visst :S Btw varför är jag anmäld? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 (redigerat) 6j6 Jag tryckte bara på taggarna utan att markera något :/ Så det borde inte vara något problem för dig. Redigerat 13 November 2006 av SlayerX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Tar screen... Kolla i denna länk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 haha, du har på GUIDAT LÄGE, kolla till vänster på bilden, det ska vara NORMALT LÄGE.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Hmm :S knäppt :P Har inte bytt över eller nåt iallfall :S :P Tror jag måste ha kommit åt shift knappen xD aja problemet löst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.