ouagadougo Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Vad menas med att ett spel är i Platinium-upplaga? Fattar inte riktigt de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 jag tror att det är en färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 24 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Fattar inte riktigt ditt svar. Men jag vet att ibland när spel blir äldre så kommer det ut en Platinium-upplaga och det är det jag undar vad som menas med. Varför det kommer ut Platinium-upplagor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Populära Playstation spel kommer efter ett tag ibland ut i platinumutgåvor och kostar då bara runt 300 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 ett spel blir platinum när det har sålt väldigt bra, era nötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Dessutom till ett mycket billigare pris... Men för många dåliga spel får den titeln, tyvärr, så låt er inte luras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 men många bra får det också... men ni bör ju kolla spelet innan ni köper det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 det är bara för dem är gammla jag har frågat butikerna fast det blir inte bilit det är bara för att det är platium gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 dom blir visst billigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 ja det blir dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 OK SVAR PÅ ERA FRÅGOR: Platium spel är spel som sålt bra och affärerna har då så mycket pengar att de kan lägga ut spelet billigare. Punkt slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 nej det betyder att det är gammla spel o dem sänker priset därför det är gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.