Hoppa till innehåll

Djurliv, Halsband?

??????????

Rekommendera inlägg

Hur sätter man på djurens halsband??? Alltså då menar jag inte när man skapar de och kan lägga på halsband utan när man har köpt djuren, då måste man ju köpa halsband själv och sätta på halsbandet... men hur? :S Min hunde rymde nyss och nu lär det bli svårare att få hem han utan halsband ._.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur sätter man på djurens halsband??? Alltså då menar jag inte när man skapar de och kan lägga på halsband utan när man har köpt djuren, då måste man ju köpa halsband själv och sätta på halsbandet... men hur? :S Min hunde rymde nyss och nu lär det bli svårare att få hem han utan halsband ._.

Om du trycker på spegeln så står det "ändra utseende på ...." och så ska det stå namnet på ditt husdjur sen så kan du välja. :kung: PS kanske ska träna ditt djur lite så att den inte rymer :P ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe tack så mkt för hjälpen :)

Haha joo... men den sprang faktiskt iväg för att de börja brinna xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Det verkar så mycket enklare med the sims Unleashed.

Visst visst djuren rymmer men man klickar bara på hunden/katten och

klickar på sätt på... så dyker en lista över alla köpta halsband upp.

En gång förvandlade jag en katt till en människa.

Hon hade katt halsbandet på sig ett lååångt tag.

----Får min dator nästa vecka YEY JIPPI the sims CoCo---- :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...