limmo Skrivet 14 November 2006 Rapport Skrivet 14 November 2006 jag undrar var man kan köpa i spelet.
limmo Skrivet 14 November 2006 Författare Rapport Skrivet 14 November 2006 jag menar i spelet!!!! man kan köpa saker i spelet var!!!!!!!!!!!!!! inte i butikerna
maaakus Skrivet 16 November 2006 Rapport Skrivet 16 November 2006 när du är i högkvarteret ska du byta gubbe tills du kommer fram till Bentley som sitter vid datorn sen köper du via internet för pengarna du samlat ihop.
busa Skrivet 16 November 2006 Rapport Skrivet 16 November 2006 hehehehe tack Mars det fiste jag inte jag e audi´s bästis vi bor på samma gård och jag har ochså spelet.Audi e varnad 7 dagar nu!!!
busa Skrivet 17 November 2006 Rapport Skrivet 17 November 2006 Så så att ni vet limmo ska inte skriva i detta forumet för att han e varnad 4 dagar till så limmo kommer inte att skriva i detta forumet så att ni vet.Han skickade ett medelande till och sa att jag skulle skriva så.Men fortsätt att skriv limmo kan läsa det!! Audi har bytit änvändarnamn på ett mistag så han kan inte byta till namnet audi igen men om 1 år
Rekommendera inlägg