Cornificius Skrivet 16 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 (redigerat) naah... har aldrig fattat pallas Sen så har jag bestämt att jag ska köra som: Gnome Warlock och Tauren Druid. Möjligt vis någon "combat" klass ochså istället för någon av dom.. och sen om jag är druid vad ska jag vara för ras då? Redigerat 19 November 2006 av FireSeagul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 naah... har aldrig fattat pallas Sen så har jag bestämt att jag ska köra som: Gnome Warlock och Tauren Druid. Möjligt vis någon "combat" klass ochså istället för någon av dom.. och sen om jag är druid vad ska jag vara för ras då? Ehmn, om man är druid passar det bäst som Nightelfs tkr jag :). Har varit NE Druid lvl 28.. Men Tröttnade, så tog bort han <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 ..Du har inte berättat nåt för mig...? Varför...? Om du ska börja spela så tkr jag att du ska köra orc warlock så jag kan ganka dig :D Haha ne men seriöst, priest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 gnome warlock på trollbane,så kan du hjälpa mig =P gnome warlock på trollbane,så kan du hjälpa mig =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Tauren druid är coolast tycker jag. Bättre Racialstart grejer för en druid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 unded rouge :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 naah... har aldrig fattat pallas Sen så har jag bestämt att jag ska köra som: Gnome Warlock och Tauren Druid. Möjligt vis någon "combat" klass ochså istället för någon av dom.. och sen om jag är druid vad ska jag vara för ras då? Vadå aldrig fattat pallas ? Aktivera dina blessings/auras/seals, sedan är det bara att slåss. Inga konstiga magier eller skills som man måste använda i stridens hetta (nåja, lite kanske). Paladins är faktiskt väldigt lättspelade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 26 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 nae... fattar dem inte! klart slut! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Jag tycker inte paladin är väl komplicerade, ingen tidsbegränsning på alla auras osv. Enkelt, effektiv om man spelar bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg