Som ni säkert har sett så finns nu en Julbutik uppe i menyn där man kan få tips på olika saker man kan köpa i julklapp. Men för att hjälpa till ännu mera så startar jag den här jultråden som kommer att handla om önskningar, ytterligare tips samt diskussion om vad som blir årets julklapp. Dvs. en stor jultråd.
Julklappstråden 2006
FIRST!
spelkonsoll/spel tror jag på =)
Jag tror att det blir spelkonsoll eftersom att Xbox 360 har släppts och Wii ska släppas. Tror nog att Wii kommer blir en jäkla stor hit p.g.a det antagligen låga priset och att konsollen kommer passa både små barn och äldre ungdomar.
Kläder =/
Jag skulle vilja ha en Xbox 360.
spel tror jag :lol:
Jag tror på spelkonsoll med Wii och allt.
Det blir nog Wii för de lite yngre och rikare, medans det blir Da vinci koden på DVD för de äldre och fattigare.
Jag tror på Film/Teveserie på DVD eller möjligtvis kläder. Det går många succéserier på teven nu (Lost, Prison Break etc. you name it) så jag tror nog att det blir årets julklapp, i alla fall i år. Spelkonsol är säkert den bästa julklappen, men det är mycket billigare och köpa flera DVD-filmer och det uppskattas nog än aning mer.
Digital-tv paket tror jag, det har det ju varit mycket tjat om nu.
Spelkonsoll, Microsoft Xbox 360
Platt tv.
Själv önskar jag mig nya högtalare till datorn och en extern hdd, lite annat också såklart : )
Tomte, ge pengar!!! :medieval:
Spelkonsoll antagligen,men man kan ju inte vara säker ;)
Dator & Tv-spel
Spelkonsoll, hoppas Wii blir årets julklapp :cool:
PLatt HD-TV blir väl det mycket prat om
Wii... Lätt asså kommer bli en jävligt stor hit
Datorspel och vanliga spel
spel-konsoll/spel, eller möjligen platt-TV.