Enrico1 Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 När jag skriver nåt till nån på msn så efter en stund står de att det inte gick att skicka meddelandet,vad ska jag göra?? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 kolla att din kontakt är online och kolla att internetanslutningen inte försvinner just då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Kolla om du har internet... dåligt_skä[email protected] Det brukar mest komma upp när kontakten är offline eller din anslutning är dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 15 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 anslutningen är bra och kontakten är inte offline Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag tror att det är så att msn server laggar. För att de är precis likadant för ,mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Kommer det efter ett tag att det inte kommer fram? I sådana fall har jag faktiskt haft samma problem ett par gånger nyligen, fast inte med alla mina kontakter. Vilket msn använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 jag har samma problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Hade samma problem också, men nu funkar det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Detta har varit över hela världen typ.. Funkade ej för mej och skriva till utländska kontakter heller dom hade samma problem ;) Men nu funkar det ju. Inget att oroa sig för :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.