Gäst vafan Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Hej, jag är en level 60 dwarf hunter och vill skafa en frostsaber.(bli exalted med darrnasus)Har någon nåt bra ställe där man kan grinda mycket runecloths? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Tyr's Hand eller Satyrerna i Azshara är bra ställen för Runecloth. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Tyr's Hand eller Satyrerna i Azshara är bra ställen för Runecloth. :) ok tack;) ska börja grinda lol :cool: eller så tigger jag dom från min guild haha alla är sååååå assssssssssss riiiiiika! förutom jag lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 (redigerat) Alla undeads i WPL och EPL. Lycka till och grinda alla för att bli exalted, tar mer än 2veckor oftast. Bättre om du köper, går snabbare men kostar! Redigerat 16 November 2006 av DonKeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Grinda Scholo strat etc där brukar man få typ 40 runecloths på en runda :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Silithus! finns några läger med Humanoids som droppar runecloth men även ett slags papper som man säljer dyrt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 grinda jadenars i felwood. massa runecloth :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg