0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Det gör man ju på 2 dar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanne_man Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 nä... det gör man ju på en dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanne_man Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 var e lättaste stället att hitta en flaska på :huh: ... asså ja har två. den första vet ja inte var ja hitta men den andra fick ja utav två bävrar (eller va det nu e). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Born_In_Sin Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 1. Ge medicinen till den sjuka häxan i Southern Swamp. Här får du den första flaskan. 2. Hjälp Romani att hålla bort alla spöken från ranchen på natten så får du en flaska full med mjölk. 3. Vinn Goron racet och få en flaska full med guldstoft. 4. Vinn bäver racet i Great Bay (Du behöver Hookshot För att komma ovanför vattenfallet där racet är) för att få denna flaskan. 5. Klara av extraäventyret på kyrkogården för att få den här flaskan. 6. Klara av extraäventyret du får av Madam Aroma för att få den sista flaskan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 nä... det gör man ju på en dag Jaha, då är det väl bara jag som är trög då. Inte f*n klarade jag t ex Stone Tower Temple och tog alla älvorna på en dag första gången jag körde det. Andra gången går det ju lättare, eftersom man vet hur man gör. Men ni kanske spelade med guide första gången eller bad om hjälp så fort ni fastnade. Själv tycker jag det är roligare att pröva mig fram ordentligt först. Det känns mycket bättre när man klarar det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Jag klarade Woodfall eller nåt med alla fairys och det på 2 dar(det var 1 timme kvar till dawn of the final day Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Jag klarade Woodfall eller nåt med alla fairys och det på 2 dar(det var 1 timme kvar till dawn of the final day Ja, Woodfall Temple är ju lätt, så det klarade jag också på två dar eller nåt, utan guide. Men de andra templen är ju svårare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanne_man Skrivet 21 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 (Rumiko @ 19/04-2004 08:24:40) nä... det gör man ju på en dag Jaha, då är det väl bara jag som är trög då. Inte f*n klarade jag t ex Stone Tower Temple och tog alla älvorna på en dag första gången jag körde det. Andra gången går det ju lättare, eftersom man vet hur man gör. Men ni kanske spelade med guide första gången eller bad om hjälp så fort ni fastnade. Själv tycker jag det är roligare att pröva mig fram ordentligt först. Det känns mycket bättre när man klarar det själv. Stone Tower Temple klarar man på två dar da Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 först klarar man templet, sen tar man alla fairys... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg