Escain Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 spela inverted song of time, ta på dej bunny hood, å skjut om nått spöke kommer nära huset. KOLLA på kartan, där kan man se om nått spöke e för nära huset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 a juste...de är små ljusfläckar på kartan... Och det där "fusket" funkade för mig (det med Fierce diety mask) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Jag karade! men jag fattar inte varför man skulle sakta ner tiden, det bliv svårare så jag struntade i det(spela inverted song of time) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 det är ju bättre att inte zspela den eftersom tiden går snabbare utan den vilket gör att man klarar det snabbare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 a juste...de är små ljusfläckar på kartan... Och det där "fusket" funkade för mig (det med Fierce diety mask) hur gör man inne i Sakon's hideout? om jag har fattat rätt så ska jag pausa när jag controllerar kafei. DET GÅR INTE ATT PAUSA NÄR MAN ÄR KAFEI!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 det ska gå att pausa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanne_man Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Men hur planterar man på väggar. Ja e nära Deku palatset och så fins det något hus met ett spindelnät för inngången det har jag tagit bort. men asså ja måste plantera på väggen där. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Du kan inte plantera på väggar du måste fånga kryp i en burk (helst i nåra burkar) så ställer du dig nära den saken där du tror att du ska plantera på väggen så släpper du ut dom så får du se vad som händer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 det ska gå att pausa Det går inte alls att pausa i Sakon's Hideout. Och varför skulle man göra det förresten, då kommer man ju ingen vart. Det man ska göra som Kafei är att trampa på gula switchar, för då saktas rullbandet ner. Man ska inte gå på röda switchar, för då ökar farten. Som Link ska man döda fiender. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanne_man Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Du kan inte plantera på väggar du måste fånga kryp i en burk (helst i nåra burkar) så ställer du dig nära den saken där du tror att du ska plantera på väggen så släpper du ut dom så får du se vad som händer okey tack. när får man ett nytt sköld??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanne_man Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Vad e Kafei??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Vad e Kafei??? :huh: Kafei är borgmästarens son. Prata med Madame Aroma (på borgmästarens kontor) så får du veta vad du ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg