Evilsheep Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Alla har sån cool text på sinna avatars t.ex En heter ullabritt och så står de ulla britt på avataren i eld flammor hur fixar man sånt plz svara på den frågan!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 ja du, antingen använder du photoshop (om du har), eller så kan du använda Paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 hmm.. photoshop kostar lite mycke hehe.. vad gör man då? det säjer jag inte! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Har för mig att paintshop pro funkar och det är väll gartis tror jag. Annars kan man ladda ner photoshop från adobe.com och använda den där 30 dagars lr vad det nu är test perioden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 The GIMP kan man använda också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 hmm.. photoshop kostar lite mycke hehe.. vad gör man då? det säjer jag inte! :D Räcker med att kolla till vänster om ditt inlägg för att fatta vad man ska göra sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 eller så kan du göra en tråd i fuskamynt forumet och så gör de en ava till dig för min 100fm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.