kulmorgan Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 är det ingen som vet om man kan få en bild på Link. Vore kul om han fick stå staty igalleriet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 i earth temple kan man nog se sig själv i spegeln lite längre fram och kanske ta en bild...men jag är inte säker på att det går? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SodercrantZ Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 om ni har börjat på en svåra sparningen som man får när man har klarat du det för första gången, har ni alla statyer kvar från första gången då för det har inte jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kulmorgan Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Tack för förslaget om spegeln. man kan ju alltid testa.. Earth Templet ligger ???? Har ännu inte varvat så jag kan inte svara på frågan om statyerna finns kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 earth temple ligger 1 elelr 2 rutor höger om Outset island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg