maaakus Skrivet 20 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 jag vet hur man göra såna html, men hur sätter man upp den så mer än jag kan se den utan att behöva köpa nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Skaffa en gratis sida på spray. De har tillräckligt med utrymme och skitsnabb bandbredd. Reklamen är inga bekymmer, inte för mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Det finns väl en klistrad tråd om detta? I det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Du vill inte ha specifika tips utan veta hur man lägger upp filerna på en server? ja oftast om du använder ett köp eller gratis alternativ så får du ett ftp-konto eller möjlighet att ladda upp filer genom din vävläsare. Det mesta ska vara självförklarande efter att du registrerat och loggat in dig. För att skicka filer till en ftp-server krävs en ftp-klient. En är exempelvis IE, annars finns det en uppsjö gratis ftp-program på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.