Gäst Samus aran Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 Ja det är den europeiska versionen.
Karata Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 va f*n!!! inte konstit att du har så mycke poäng
Karata Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 du skriver bara massa bokstäver på raken och sen tar du bort dom!!!!!!!!!! för att du ska få mer poäng
Gäst Samus aran Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 ja, jag är hämskt lädsen, jag hade inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad som gäller. Det var värkligen dumt av mig att inte läsa reglerna. :frown: Jag ska aldrig göra så igen och jag hoppas att ni tror på mig...
Matski Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 jag vet inte men på en del spel kan man göra mer saker på pal version tex på ssbm kan man bara få sonic & tails på pal versionen Det är liksom på PAL-Versionen man inte kan få dom.....
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 ja, jag är hämskt lädsen, jag hade inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad som gäller. Det var värkligen dumt av mig att inte läsa reglerna. :frown: Jag ska aldrig göra så igen och jag hoppas att ni tror på mig... vad mennar du med det du har väl inte gjort nåt fel
XabeR Skrivet 4 November 2003 Författare Rapport Skrivet 4 November 2003 jag vet inte men på en del spel kan man göra mer saker på pal version tex på ssbm kan man bara få sonic & tails på pal versionen Det är liksom på PAL-Versionen man inte kan få dom..... ok tack för jag trodde att de va på pal versionen man kunde få dom!!
Karata Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 ja, jag är hämskt lädsen, jag hade inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad som gäller. Det var värkligen dumt av mig att inte läsa reglerna. :frown: Jag ska aldrig göra så igen och jag hoppas att ni tror på mig... jaja de e lungt
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 November 2003 Rapport Skrivet 5 November 2003 ja, jag är hämskt lädsen, jag hade inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad som gäller. Det var värkligen dumt av mig att inte läsa reglerna. :frown: Jag ska aldrig göra så igen och jag hoppas att ni tror på mig... jaja de e lungt asso jag hänger inte med vad menar ni har ni bråkat eller
XabeR Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Skrivet 5 November 2003 sluta prata om nått annat åter till ämnet!!
Rekommendera inlägg