Gäst Samus aran Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Ja det är den europeiska versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 va f*n!!! inte konstit att du har så mycke poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Vadå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 du skriver bara massa bokstäver på raken och sen tar du bort dom!!!!!!!!!! för att du ska få mer poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 ja, jag är hämskt lädsen, jag hade inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad som gäller. Det var värkligen dumt av mig att inte läsa reglerna. :frown: Jag ska aldrig göra så igen och jag hoppas att ni tror på mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 jag vet inte men på en del spel kan man göra mer saker på pal version tex på ssbm kan man bara få sonic & tails på pal versionen Det är liksom på PAL-Versionen man inte kan få dom..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 ja, jag är hämskt lädsen, jag hade inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad som gäller. Det var värkligen dumt av mig att inte läsa reglerna. :frown: Jag ska aldrig göra så igen och jag hoppas att ni tror på mig... vad mennar du med det du har väl inte gjort nåt fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 4 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 jag vet inte men på en del spel kan man göra mer saker på pal version tex på ssbm kan man bara få sonic & tails på pal versionen Det är liksom på PAL-Versionen man inte kan få dom..... ok tack för jag trodde att de va på pal versionen man kunde få dom!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 ja, jag är hämskt lädsen, jag hade inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad som gäller. Det var värkligen dumt av mig att inte läsa reglerna. :frown: Jag ska aldrig göra så igen och jag hoppas att ni tror på mig... jaja de e lungt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Varför ber han om ursäkt? 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 ja, jag är hämskt lädsen, jag hade inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad som gäller. Det var värkligen dumt av mig att inte läsa reglerna. :frown: Jag ska aldrig göra så igen och jag hoppas att ni tror på mig... jaja de e lungt asso jag hänger inte med vad menar ni har ni bråkat eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 sluta prata om nått annat åter till ämnet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg