Wico Skrivet 18 November 2006 Rapport Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Hej, Jag har gjort en simpel spel lista på vad jag har för spel. Kommentera vad jag ska börja spela och vad jag ska sluta spel för något. Om jag kanske ska köpa nytt spel. minaspel.txt Redigerat 15 September 2007 av SoftTower Citera
Gäst Szellerie Skrivet 18 November 2006 Rapport Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Sluta inte spela nåt! Jag brukar ibland tröttna på vissa spel sen kan man bara spela lite flera månader senare och börja spela igen :P [!EDIT!] Menar att du inte ska ta bort dom eller nåt ;P Redigerat 18 November 2006 av reXXirT Citera
Wico Skrivet 18 November 2006 Författare Rapport Skrivet 18 November 2006 Sluta inte spela nåt! Jag brukar ibland tröttna på vissa spel sen kan man bara spela lite flera månader senare och börja spela igen :P [!EDIT!] Menar att du inte ska ta bort dom eller nåt ;P Ok... Tack för kommentaren. Citera
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 Jag kan bara säga detta om din spel lista: Du har förvånandsvärt bra smak ;) Citera
Wico Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Skrivet 19 November 2006 Jag kan bara säga detta om din spel lista: Du har förvånandsvärt bra smak ;) Tack, Själv tycker jag att jag handlar för mycket men jag kan inte låta bli att handla. Citera
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 Jo jag såg att du hade ganska många spel,men om du har någonting viktigt att spara till så är det ju ok. Citera
Wico Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Skrivet 19 November 2006 Jo jag såg att du hade ganska många spel,men om du har någonting viktigt att spara till så är det ju ok. haha, ja. Men sparar inte till något då jag redan har över minst 50 spel hemma. (Jag har inte skrivit alla spel.) Citera
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 Över 50 spel? Har du någonsin haft tråkigt? :P Lirar du Online spel också förresten? (jag orkar inte kolla efter just nu om du spelade det,klockan är mycket ;)) Citera
Wico Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Skrivet 19 November 2006 Över 50 spel? Har du någonsin haft tråkigt? :P Lirar du Online spel också förresten? (jag orkar inte kolla efter just nu om du spelade det,klockan är mycket ;)) Haha, ja det är ju olika perioder. Har min kompis ett spel ja då köper jag det. Sen kanske någon har ett annat spel. Då lägger jag undan det första och köper ett annat spel så ja jag har haft tråkigt. Ja, nästan alla spel på listan kan man köra online på. (OBS: det jag spelar mäst är Serious Sam The second encounter!) Citera
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 Jo, men jag menar riktiga online spel,som typ flyff och sådant? Citera
Wico Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Skrivet 19 November 2006 Jo, men jag menar riktiga online spel,som typ flyff och sådant? Vet inte vad flyff är. Men ja jag har sånna också. Citera
Gäst Pcplayer Skrivet 20 November 2006 Rapport Skrivet 20 November 2006 Så här ska du Göra : Du ska få igång Call of Duty 2 köpa World of Warcraft. Men som spelen som är kvar då? Slänng skiten Orka CS..? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.