Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej, Jag har gjort en simpel spel lista på vad jag har för spel. Kommentera vad jag ska börja spela och vad jag ska sluta spel för något. Om jag kanske ska köpa nytt spel.

minaspel.txt

Redigerat av SoftTower
Gäst Szellerie
Skrivet (redigerat)

Sluta inte spela nåt! Jag brukar ibland tröttna på vissa spel sen kan man bara spela lite flera månader senare och börja spela igen :P

[!EDIT!] Menar att du inte ska ta bort dom eller nåt ;P

Redigerat av reXXirT
Skrivet

Sluta inte spela nåt! Jag brukar ibland tröttna på vissa spel sen kan man bara spela lite flera månader senare och börja spela igen :P

[!EDIT!] Menar att du inte ska ta bort dom eller nåt ;P

Ok... Tack för kommentaren.

Skrivet

Jag kan bara säga detta om din spel lista:

Du har förvånandsvärt bra smak ;)

Tack, Själv tycker jag att jag handlar för mycket men jag kan inte låta bli att handla.

Skrivet

Jo jag såg att du hade ganska många spel,men om du har någonting viktigt att spara till så är det ju ok.

haha, ja.

Men sparar inte till något då jag redan har över minst 50 spel hemma. (Jag har inte skrivit alla spel.)

Skrivet

Över 50 spel?

Har du någonsin haft tråkigt? :P

Lirar du Online spel också förresten? (jag orkar inte kolla efter just nu om du spelade det,klockan är mycket ;))

Haha, ja det är ju olika perioder. Har min kompis ett spel ja då köper jag det. Sen kanske någon har ett annat spel. Då lägger jag undan det första och köper ett annat spel så ja jag har haft tråkigt.

Ja, nästan alla spel på listan kan man köra online på.

(OBS: det jag spelar mäst är Serious Sam The second encounter!)

Gäst Pcplayer
Skrivet

Så här ska du Göra : Du ska få igång Call of Duty 2 köpa World of Warcraft.

Men som spelen som är kvar då?

Slänng skiten Orka CS..?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...