Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 När jag trycker på en sån HÄR ruta: Får jag ett PROBLEM <-- hur gör jag så att problem rutan slutar komma upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 jag har inte riktigt fattat problemet. Därför man ser ju hela rutan,ingenting som fattas, det är ju bara en liten flik. men om du litar på fuska.se så kan du ju tillåta "scripten". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Hmm... Det där var väl den 96845:e anledningen att skaffa firefox om jag inte minns fel. Funkar det med andra webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Alltså,jag vill veta hur jag gör så att jag tillåter det för alltid,för när man klickar på rutan så står det bara tillåt tillfälligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) edit: kolla inlagget under | | | | """ ' ' ' Redigerat 21 November 2006 av Moonwall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) tryck på tools>internet options>fliken security>trusted sites>sites, sen skriver du in http://fuska.se sen trycker du add. Redigerat 19 November 2006 av Moonwall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 ok tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 det är IE 7 som ställer till det för dig.. ha IE 6 då fungerar allt normalt! IE 7 FÖRSTÖR DATORNS PROGRAM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 det är IE 7 som ställer till det för dig.. ha IE 6 då fungerar allt normalt! IE 7 FÖRSTÖR DATORNS PROGRAM!!! är det verkligen sant.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 j*vla anmälande puckon <_< Det stämmer ju IE7 dampar upp några program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 både firefox och ie 7 brukar göra så att vissa program inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.