Hoppa till innehåll

Viken Ras?

Baf2

Rekommendera inlägg

det finns ingen ras som är bättre en den andra det är bara att man inte kan vara vilken class som hällst på raserna, ta den som du tycker själv är skönast
det är inte riktigt sant vissa raser har bättre f*n kommer inte på vad det heter men tlx dwarfs har stoneform så dom inte kan bli poison o något mer, medans night elfs har shadowmeld så dom kan bli osynliga o mer agility osv... Redigerat av chucky
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns ingen ras som är bättre en den andra det är bara att man inte kan vara vilken class som hällst på raserna, ta den som du tycker själv är skönast
det är inte riktigt sant vissa raser har bättre f*n kommer inte på vad det heter men tlx dwarfs har stoneform så dom inte kan bli poison o något mer, medans night elfs har shadowmeld så dom kan bli osynliga o mer agility osv...

tack!!! jag ska nog va en tauren ir dwarves

ska skappa en av båda men börjar med tauren.

längtar!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är inte riktigt sant vissa raser har bättre f*n kommer inte på vad det heter men tlx dwarfs har stoneform så dom inte kan bli poison o något mer, medans night elfs har shadowmeld så dom kan bli osynliga o mer agility osv...

ja men fortfarande tycker jag att man ska vara den som själv gillar, förmågor är inte hur bra som hellst
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(knölföda @ 20/11-2006 00:00:46)

ja men fortfarande tycker jag att man ska vara den som själv gillar, förmågor är inte hur bra som hellst

vilken ras är det som kan flygga???

får wow i möron det kom inte på posten ida

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...