Baf2 Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 :gitarr: :lol: Får wow i mörra. men jag vet inte vilken ras jag ska börja med? funderar lite på dvärg,alv ir monster snälla hjälp mig vilken är bäst" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 vet inte vilken som e bäst men jag diggar dwarf hunter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) det finns ingen ras som är bättre en den andra det är bara att man inte kan vara vilken class som hällst på raserna, ta den som du tycker själv är skönast Redigerat 19 November 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Vill du vara Horde eller Alliance spelare? Jag föredrar iaf Tauren Shaman Dwarf Paladin :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Vill du vara Horde eller Alliance spelare? Jag föredrar iaf Tauren Shaman Dwarf Paladin :) vet inte men vill i allafall vara på den högra ön mkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Välj Dwarf! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) TACKSÅ MKT JAG VÄLJER DWARF ÄR DEN ROLIG? vet nån någon sida där man kan se alla raser och egenskaper. :gitarr: Redigerat 19 November 2006 av Baf2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Här kan du kolla alla raser: http://www.wow-europe.com/en/info/races/index.html Redigerat 19 November 2006 av Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) det finns ingen ras som är bättre en den andra det är bara att man inte kan vara vilken class som hällst på raserna, ta den som du tycker själv är skönast det är inte riktigt sant vissa raser har bättre f*n kommer inte på vad det heter men tlx dwarfs har stoneform så dom inte kan bli poison o något mer, medans night elfs har shadowmeld så dom kan bli osynliga o mer agility osv... Redigerat 19 November 2006 av chucky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 det finns ingen ras som är bättre en den andra det är bara att man inte kan vara vilken class som hällst på raserna, ta den som du tycker själv är skönast det är inte riktigt sant vissa raser har bättre f*n kommer inte på vad det heter men tlx dwarfs har stoneform så dom inte kan bli poison o något mer, medans night elfs har shadowmeld så dom kan bli osynliga o mer agility osv... <{POST_SNAPBACK}> tack!!! jag ska nog va en tauren ir dwarves ska skappa en av båda men börjar med tauren. längtar!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 det finns ingen ras som är bättre en den andra det är bara att man inte kan vara vilken class som hällst på raserna, ta den som du tycker själv är skönast det är inte riktigt sant vissa raser har bättre f*n kommer inte på vad det heter men tlx dwarfs har stoneform så dom inte kan bli poison o något mer, medans night elfs har shadowmeld så dom kan bli osynliga o mer agility osv... <{POST_SNAPBACK}> ja men fortfarande tycker jag att man ska vara den som själv gillar, förmågor är inte hur bra som hellst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 20 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 (knölföda @ 20/11-2006 00:00:46) det finns ingen ras som är bättre en den andra det är bara att man inte kan vara vilken class som hällst på raserna, ta den som du tycker själv är skönast det är inte riktigt sant vissa raser har bättre f*n kommer inte på vad det heter men tlx dwarfs har stoneform så dom inte kan bli poison o något mer, medans night elfs har shadowmeld så dom kan bli osynliga o mer agility osv... <{POST_SNAPBACK}> ja men fortfarande tycker jag att man ska vara den som själv gillar, förmågor är inte hur bra som hellst <{POST_SNAPBACK}> vilken ras är det som kan flygga??? får wow i möron det kom inte på posten ida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg