Evilsheep Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag tycker att vi på fuska ha ett nytt ämne som heter fuskarank där man kan prata oom fuska ranker och allt inom de eller vad säger ni?????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Varför det? Exakt vad skulle man vilja/behöva diskutera om fuskarank? Förutom att byta namn på mini fuskare till något mer respektingivande,hrmmm. Men som jag skrev förut,vad finns det att diskutera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 jag tycker det är en bra idé Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Finns inget att diskutera om fuskarank. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Värdelöst, enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 väldigt onödigt enligt mig. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag tycker det är ett bra förslag... Alla nybörjare kan då se när de får nästa grad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Det kan dem ju se i hjälpen? :) http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Help&CODE=01&HID=25 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spider-boy Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 inte världens bästa ide kanse... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Sämsta jag har hört på väääldigt länge. Då menar jag LÄNGE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Alltid, rättar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 vad skulle man gör där då, spamma? "Jag är uppe i ranken "medlem"!!!" det ämnet skulle försvinna från förstasidan snabbt eftersom det säkert skulle låsas p.g.a spamm, off-topic och §1.11. Det var det dummaste jag hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg