Gäst Buffy Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Hur ska man egentligen göra för att klara episod 3 på Ricco Harbor "The shine in the cage"?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 du ska använda dig av Rocket noozle...först ska du till alla husen..sen hoppa upp där...sen ska du upp till taket av husen vid kanten...där finns en liten gång ut mot vattnet och där nånstans hittar du rocket noozle.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Buffy Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 TAck! :) Ja klarat nu! Nu har jag massor med "hinderbanor" jobbigt!! En sak till! På Galato Beach fjärde tro ja de är... nåt me Sand Bird när man ska samla 8 röda mynt... hittar bara 7 på fågeln, vart är det 8?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 TAck! :) Ja klarat nu! Nu har jag massor med "hinderbanor" jobbigt!! En sak till! På Galato Beach fjärde tro ja de är... nåt me Sand Bird när man ska samla 8 röda mynt... hittar bara 7 på fågeln, vart är det 8?? :( Det absoluta sista är på en plattform när du har åkt en bit med Sand-Birdlycka till ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Buffy Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 När den vänt sig om? så man ska hålla sig kvar när den vänder sig?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 När den vänt sig om? så man ska hålla sig kvar när den vänder sig?? :unsure: japp sen åker fågeln nära en plattform som du ser ett rött mynt jag tror den fågeln skulle vända på sig 2-3 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 den vänder sig en gång...sen när den kommer till den sista plattformen så slutar den åka och försöker att skaka sig av Mario om man fortfarande är kvar på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Buffy Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Okej, klarade det oxå nu :D nu måste ja bara försöka få ner den där stora melonen oxå... ingen mer än jag som tycker hinderbanorna e svåra?? har för tillfället 3 stycken som ja inte klarar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
moneypol Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 hjäl mig med mario sun shin gelato baech dune bud sand castle secret vad ska man gööö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 när du valt den stjärna så ska du kolla på en lilla filmen innan banan börjar..sen ska du dit och spruta vatten på den lilla äggplantan tills slottet kommer upp ur sanden...sen är det bara att gå in och klara banan...du måste skynda dig för annars så sjunker den ner i sanden igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag holler på med en bana där man ska väcka en som sover men hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 på gelato beach så ska du döda alla 6 st sugproppsgubbar som finns på varje solcell...ställ dig vid en kant och spruta vatten på dom tills de når motsatt kant...sen är det bara att Dunka vid din kant så flyger han iväg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg